Lhibro de las Horas

Apuis de muito tiempo sien benir acá, stou de buolta. 

Un camarada lhembrou-me dun poema de Torga que muito me diç i que hai muito nun lhia.

 

Eiqui queda.

 

Lhibro de las Horas

 

Eiqui, delantre de mie,
you, pecador, me cunfesso
de ser assi cumo sou.
Me cunfesso l buono i l malo
que ban al lheme de la nau
nesta deriba an que bou.

 

Me cunfesso
possesso
de las birtudes teologales,
que son trés, i de ls pecados mortales,
que son siete,
quando la tierra nun repite
que son más.

 

Me cunfesso
l duonho de las mies horas.
L de las facadas ciegas i raibosas
i l de las ternuras lhúcidas i mansas.
I de ser de qualquiera modo andanças
de l mismo todo.

 

Me cunfesso de ser charco
i lhunar de charco, a la mistura.
De ser la cuorda de l arco
qu'atira sietas arriba
i abaixo de la mie altura.

 

Me cunfesso de ser todo
que puoda nacer an mie.
De tener raízes ne l chano
deste miu donairo.
Me cunfesso d' Abel i de Cain.

 

Me cunfesso de ser home.
De ser un anjo zbalido
de l tal cielo que Dius goberna;
de ser un monstro salido
de l buraco más fondo de la caberna.

 

Me cunfesso de ser you.
You, tal i qual cumo benie
pa dezir que sou you
eiqui, delantre de mie!

 

Miguel Torga

 

publicado por Streilha às 21:53 | link de l post | comentar | Juntar als faboritos