Ye porque sí

I porque esta música hoije nun me sal de la cabieça, deixo-bos-la eiqui.

Ye angraçada, pienso que tamien gustareis, se ye que nun la conheceis yá.

 

Se tou pai me dera

Ua mula russa,

Casarei cuntigo,

Oh cara patusca!

 

Oh bela, chim, chim,

Oh bela sin flor,

Oh chim chim la nina

Oh raio del sol,

 

Se nun benes cumigo,

Adius, miu amor! (bis)

 

Se tou pai me dera

Ua mula branca,

Casarei cuntigo,

Oh cara giganta!

 

Oh bela, chim, chim,

Oh bela sin flor,

Oh chim chim la nina

Oh raio del sol,

 

Se nun benes cumigo,

Adius, miu amor! (bis)

 

Se tou pai me dera

Ua mula prieta,

Casarei cuntigo,

Oh cara de streilha!

 

Oh bela, chim, chim,

Oh bela sin flor,

Oh chim chim la nina

Oh raio del sol,

 

Se nun benes cumigo,

Adius, miu amor! (bis)

 

Cun las melhores saudaçones,

Raposa.

sinto-me:
publicado por Streilha às 01:31 | link de l post | comentar | Juntar als faboritos